Tizia

Alla inlägg under november 2010

Av Tizia - 30 november 2010 10:45

Ledig idag.

Passar Maja o Robins bebis Tyzon.

Så fin är han.


Har tvättstugan också.

Ovanligt att jag har det va?



Så här trött var hund stackarn efter vår promenad =)


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 29 november 2010 10:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tizia - 28 november 2010 21:45

Så skönt med Söndag!

Trots att jag har jobbat 11-16, rätt sköna tider på helgerna faktiskt!


O igår hade vi skitmycket att gära på jobbet.

Det märktes att det var lördag o alla hade fått lön. men men kul med såna dagar ockå när man knappt hinner andas mellan varven =)


O igår åt jag julbord med jobbet.

Ni är för jävla underbara, vet ni det?

Jobbet blir ju som ens andra hem, o då har jag en jävligt fin andra familj!! Hahah!!


O så vann jag 200 kr på Bingolotto ikväll.

Hon är inte så dum ändå den där Lotta Engberg,

Fast nästa söndag vill jag vinna en miljon, eller några hundra tusen, kan du ordna det till mig Lotta? =)


Nu ska jag titta på film o mysa med min finaste Johan.


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 27 november 2010 11:00

=)

Av Tizia - 26 november 2010 19:00

=)

Av Tizia - 25 november 2010 22:28

Av Tizia - 24 november 2010 21:30

Varit ledig idag, väldigt skönt med sovmorgon =)

Så det blev några koppar kaffe för att vakna till liv =)

O sen när jag gick ut o rökte så fick jag fram ett leende när jag såg snön, så mysigt är det!


Sen gick jag bort till Maja och pratade skit och drack kaffe, trevligt trevligt! =)


Och så har Tesse o Jennie varit här en stund idag också.

Kan inte påstå att jag kan ha varit något trevligt sällskap för jag gick runt och städade.

Men de verkade kunna roa sig så bra själva =) 


Åhh jag är så sugen på att börja julpynta här hemma!

Har ju sett att folk har börjat sätta upp ljusstakar och slingor, så fint är det!!!

Ska köpa massa fint julpynt när pengarna kommer.

Bland annat ett ljusfat från Jysk som jag föll för =)=)


Hepp nu kom Johan hem från hockeyn så nu blir det film o sen sova!


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 23 november 2010 11:30

Mmm det har ju regnat skit mycket både igår och idag.

Väldigt kul att komma till jobbet och se ut som en dränkt katt =)

Tur att jag jobbar inomhus!! =)


Idag har det varit kul att jobba för vi har haft o göra hela dagen!

Varorna kom ju i någorlunda normal tid så vi hann och få upp mycket =)


O alla kunder som kommit in och frågat efter dränkbara pumpar!!

Både dom på hyllan och dom vi fick med leveransen tog helt slut.

Jävla regn!!


Hepp nu ska jag se reprisen av Pensionärsjävlar och vänta på att Johan ska komma hem <3


Puss o Kram

//Tizia

 

  

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards