Tizia

Alla inlägg under december 2010

Av Tizia - 31 december 2010 21:59

O så var det Nyårsafton, helt sjukt!

Var tog 2010 vägen?? :)


Morgonen började ju sådär.

Tänkte inta alls på att bussen går som en söndag idag, så lite förvirrad var jag.

Men jag hann med bussen och kom till jobbet i tid :)


Jobbade till 15 och gick sen bort till Willys och mötte familjen Fridlevstad :)

Handlade mat o så inför kvällen :)


Till middag blev det potatisgratäng och kycklingfilee :)

O till efterrätt så blev det cheescake :)

O nu sitter vi och pratar och dricker lite :)

O sen in till stan för att titta på alla fina fyrverkerier :)


Hoppas ni andra har haft en trevlig kväll.

O önskar er alla ett riktigt gott nytt år :)




  

Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 30 december 2010 21:57

Var inne och gick på stan en runda i morse med Tesse o Jennie, så mysigt :)

Började jobba vid 1 så jag hade ju lite tid att gå på stan :)


O vad kläder jag hittade, o rea på allt med nästan!! :)

Det blev 3 par linnen, 2 tröjor, 1 par leggins och 1 kjol :)

Mycket fint :)


O Jennie lilla stumpan tog hål i öronen också.

Första örat gick bra men nästa var hon lite tveksam till :)

Ja ni ser ju på filmen hur det gick :)


Duktiga snuttan <3


Mycket och göra på jobbet med och mycket fyrverkerier blev det.

En dag till sen blir det liiite ledighet och fira nyårsafton! :)


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 30 december 2010 21:42

Idag har jag och Johan varit tillsammans i 2 år.

2 år.

Herregud vad fort de åren har gått!!

O fina röda rosor hade han köpt till mig också, söte <3


Johan:

Jag älskar dig så mycket! <3

Du är min luft, mitt liv, mitt allt <3

De här 2 åren har varit både omtumlande med mycket känslor som svallat upp och ner.

Men jag älskar dig så otroligt mycket och jag hoppas vi får fira fler år tillsammans <3

Jag <3 dig!!

 


 



Puss o Kram

//Tizia

=/

Av Tizia - 29 december 2010 20:56

 


Aaa trött är jag!!!

Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 28 december 2010 20:29

Fick sovmorgon idag, det är ju aldrig fel :)

O gjorde mitt älskade kaffe o sen var jag på topp! :)


Bestämde med Maja att vi skulle gå en runda på stan.

Vill ju handla massa nya kläder för mina presentkort :):)


Men så ringde min chef och frågade om jag ville jobba några timmar istället..

Så det blev jobb istället för shoppande.


Förlåt Maja, hoppas vi kan handla eller ta en kaffe någon annan dag?   


O det gick bra på jobbet också med fyrverkerier o allt.

Blev erbjuden o jobba på Torsdag också.


Så jag tackade ja och bad hjärtat att fixa alkohol till mig då istället :)

Hinner ju inte till bolaget på min lunch så jag hoppas han fixar det :)

Liite gott vill jag ju ha på nyårsafton!


Hepp, ta tag lite i mitt hem, sen film o sen sova :)


Puss o Kram

//Tizia


 


Av Tizia - 27 december 2010 21:31

Tänk vad fort tiden går :/

Här är en bild på mig o Tesses dotter Jennie, här var hon inte gammal snuttan! <3

 

Stor tjej! :)


 


Helt sjukt vad fort tiden går!!

Fast jag känner mig inte så mycket äldre?

Alla andra kanske åldras men inte jag?

Ja hoppas kan man ju iaf :)

Men jag älskar detta lilla knytet ändå, och hon kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! <3


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 27 december 2010 21:03

Av Tizia - 26 december 2010 19:46

Söndag och jag har jobbat idag!

Märkligt hos oss kunde man inte tro att det var Mellandags-rea för det var rätt lugnt på jobbet idag.

Trodde vi skulle ha sjukt mycket att göra idag men icke, kanske sparar det till nästa vecka när alla ska ha fyrverkerier? :)


Annars har julen och helgen varit helt kalas, och jag är så nöjd över alla mina klappar! :)

Ikväll blir det mys med min fina Johan och titta på Ensam hemma 2 - jag älskar dom filmerna! :)

 

Hoppas ni har haft en trevlig Söndag!


Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Skapa flashcards