Tizia

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

Min favoritbloggerska!

Av Tizia - 15 januari 2011 12:00

MissMaddis!

Åh, var ska jag börja?

Fick kontakt med Maddis på gamla hederliga Lunarstorm för första gången.

Där började jag läsa hennes dagbok, och jag blev helt tagen från första stund.


Hon är så sjukt bra på att skriva och formulera sig.

När jag började läsa så kunde jag inte sluta, jag var helt fast!

Vi skickade även några Lunarmejl till varandra, och hon har stärkt mig otroligt mycket när hon gav mig råd och stöd om saker jag berättade för henne.


Hittade sen till hennes blogg och har inte kommit därifrån sen dess :)

Har följt den troget i några år och det lär jag fortsätta med!

Hon skriver om sin vardag som ensamstående mamma till 3 barn, samtidigt som hon jobbar som piercare.

Och om hur hon gång på gång blivit sviken av de som hon trodde stod henne närmast om hjärtat.


Ändå håller hon huvudet högt och är så förbannat ärlig och rak i sina inlägg om vad hon tycker om vissa människor.

Och sinne för humor har hon också!

Det finns inget bättre än att sitta framför datorn med en kopp kaffe och läsa hennes långa inlägg, då är jag fast!


Enligt mig är hon Sveriges bästa bloggerska <3

Kissie & BlondinBella - släng er i väggen!


Missmaddis - slutar du blogga då slänger jag datorn åt fan!!!

Kika in hos henne, ni kommer inte att ångra er!


Puss o Kram

//Tizia

MissMaddis!

 

 
 
missmaddis

missmaddis

15 januari 2011 20:31

<3
tack :-*

http://missmaddis.com

Tizia

16 januari 2011 00:29

Varsågod

 
Andie

Andie

15 januari 2011 22:10

Visst är MissMaddis fantastisk, om jag inte missminner mig så var det hennes blogg som var min första jag fastnade för också hon inspirerade mig till att börja blogga själv.

http://www.upinmytree.wordpress.com

Tizia

16 januari 2011 00:28

Ja hon är en stor motivation till att jag också blev blogg-sugen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tizia - 16 oktober 2013 21:42

Ska jag verkligen behöva förklara i detalj för varenda människa hur jag har det just nu?? O ni som tydligen ska vara mina nära vänner ni kan inte räkna ut ett o annat själva?! Men jag får väl göra det då, just nu är jag i botten!   Varför? ...

<3

Av Tizia - 9 september 2013 17:21


Tyson älskar sin Chiva <3                Stella & vovvarna <3     ...

<3

Av Tizia - 8 september 2013 15:43


Åh sötnosar, vad skulle ni göra utan varandra! <3        ...

:)

Av Tizia - 5 september 2012 21:26

<3

Av Tizia - 7 maj 2012 15:11


Vad skulle jag göra utan dig?! <3      

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards