Tizia

Alla inlägg under februari 2011

Av Tizia - 28 februari 2011 16:45

Av Tizia - 27 februari 2011 13:30

Av Tizia - 26 februari 2011 13:30

Nej det vore ju hemskt om du faktiskt brydde dig!

Har ju berättat innan att jag är osams med min mamma och att vi inte pratat sen i December.

Men tycker att hon kunde svalt sin jävla stolthet och ringt eller skickat ett sms till sin dotter på hennes födelsedag, men icke!!


Jag är så fruktansvärt besviken/ledsen över att hon håller på så här.

Men jag orkar inte göra något åt saken längre.

Hon är rätt bra på att prioritera ett barn över det andra och det är väl min syster som gäller nu antar jag!!


Är så glad över att jag har Pappa och Lena och hennes familj som bryr sig i alla fall.

Utan dom och Johan så vet jag inte vad jag hade tagit mig till.


Firade lite med Pappa och dom idag för de kunde inte igår.

Så bjöd dom på kaffe och fika! :)

Fick ännu mer presentkort på Elgiganten så nu ska jag köpa mig en ny dator och slänga den andra nånstans!! :)


Johan jobbade ikväll 18.00 - 06.00 så jag ville inte sitta hemma själv en lördag så jag åkte till Fridlevstad istället.

Där vi kollade på Melodifestivalen och spelade kort.



Sen efter det umgicks jag med Marcus en stund.

Han skulle köra Emelie och två kompisar in till stan så jag höll han lite sällskap sen efter det!!


Men nu är jag hemma och ska sova.

Jobb i det gula paradiset i morgon!!

Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 25 februari 2011 13:15

Idag fyller jag 22 år, wiiie :)

O jobbat idag 13 -19! :)

O bjudit de på jobbet på dumle muffins och cheesecake, tror de gillade det! :)

O tack alla ni som grattade mig på Facebook, det gjorde mig jätteglad! :)


Ikväll ska jag fira med Familjen Fridlevstad och hjärtat!


Av Johan fick jag 2 st halsband, som var så fina!!!! <3

O ett presentkort på Elgiganten, så nu är inte datorn långt borta!!!



Tack så mycket för de fina presenterna Johan <3

Jag älskar dig!! <3<3<3


 


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 24 februari 2011 19:45

Av Tizia - 23 februari 2011 12:00

...

Av Tizia - 22 februari 2011 21:27

Varit ledig idag :)

Men dock inte ledig hemma.

Har fortsatt och rensa bland våra kläder, tvättat, diskat, städat.

Det måste ju se fint ut i lägenheten när Pappa o Lena kommer på Lördag :)


Åh jag vill ha Fredag snart!

Vill ha min lön och köpa nya saker på Jysk! :)

En ny dator är ju med i planeringen också, får se hur det blir med det!


Sen fyller jag ju år på Fredag också så längtar till det också!

Är fortfarande som ett barn då, helt hopplöst att kunna somna kvällen innan sin födelsedag! :):)


Johan är iväg och jobbar och slutar klockan 06.00 i morgon.

Så när jag ska iväg till jobbet i morgon så ligger han nog och sover.

Så får väl se om han är hemma eller jobbar i morgon kväll när jag kommer hem! Så är vårt upptagna liv, haha!!


Hepp nu ska jag duscha och sen kolla på stjärnorna i Big Brother! :)

Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 21 februari 2011 19:45

Jobbat idag 10 - 19 :)

O Glans jobbade idag med trevligt trevligt :)

  

O Johan har ju börjat jobba nu ju.

Så nu ses vi typ inte.  

Han jobbar 06.00 - 18.00 i skift så vi hinner säga "Hej" o "Hejdå" ungefär.

Men pengar pengar pengar :):):)



 


Annars har jag inget vettigt alls o säga idag så jag ska gå o kolla på Big Brother istället, sicka puckon :)



Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards