Tizia

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Tizia - 24 december 2010 20:30

Jag hade en mycket mysig julafton <3

Annika och Annette hämtade mig i morse vid 11 och sen åkte vi hem till pappa och Lena i Tving :):)


Så vi åt lite julmat vid 12-tiden och sen tittade vi på Trolltyg i Tomteskogen!

Så bra är den! "Var är fjan?" "Här är jag mamma", så söta :)


Sen fick alla byta julklappar med Marcus & Emelie eftersom de skulle fira hos Emelies familj på kvällen :)

Marcus fick en verktygsväska med lite tillbehör i, tror han blev nöjd för han pillade med innehållet en bra stund :)

O Emelie fick ett tjusigt halsband :)

Och av min kära bror fick jag 300:- på Gina tricot, precis vad jag önskat mig :):)


Sen på kvällen gick vi upp till Lenas bror Mats och firade julen med han och hans familj :)

Blev ännu mer god mat där och lite lek innan Tomten kom och delade ut alla klappar :)

O så nöjd är jag med alla mina!! :)


Jag fick:

*Presentkort på Gina Tricot

*Presentkort på Veromoda

*Presentkort på Elgiganten

*Pengar

*En köksmaskin

*Trosor

*Strumpor

*Ett kakfat

*En lykta

*En massagepryl


Så bra saker :)

Ska försöka ta mig in till stan nu när jag är ledig och hitta kläder för mina presentkort.

Kanske något fint till nyårsafton, hoppas hoppas :)


Sen efter det åkte jag hem till Galga igen.

Blev en film och massa mys sen när mitt hjärta kom hem från sitt julfirande!! :)


Hoppas ni andra har haft en underbar julafton.

Jag längtar redan till nästa jul <3

 



 

Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards