Tizia

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Torsdag! :)

Av Tizia - 21 april 2011 13:00

Ledig idag, väldigt skönt när det är soligt också :)

Var i monsunen en liten sväng med Maja & Christine och vovvarna innan jag tog bussen ut till Amiralen.


Skulle till jobbet och hämta lite papper och sen möta Marcus och åka hem till Tving.

För att Pappa skulle hjälpa mig med våra deklarationer.

Så ja nu är det ur världen och betalat skiten också! :)


Sen blev det lite handlande på kvällen, vår kyl behövde det kan jag lova!!

O Marcus köpte en blomma som han ställde på biltaket och körde iväg med den där men en gubbe hann ropa på han innan blomman for i backen, såg rätt roligt ut!! :):)


O Johan skulle tydligen jobba ikväll, de hade ringt och frågat han var han var någonstans??

O ändå så sa de igår att han inte skulle jobba förräns nästa helg.

Så han fick ju skynda dit utan och äta eller nånting.


Så han ringde och frågade om jag ville köpa cigaretter till honom och komma dit när jag ändå var och handlade.

Så ja han fick en påse med cigaretter, 2 Redbull, 2 kexchoklad, 1 Coca-Cola och en Drickyoghurt, o glad blev han!! :):)


Nu ska jag ta tag i disken..

Hör riktigt hur den ropar på mig! :)


Puss o Kram

//Tizia


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tizia - 16 oktober 2013 21:42

Ska jag verkligen behöva förklara i detalj för varenda människa hur jag har det just nu?? O ni som tydligen ska vara mina nära vänner ni kan inte räkna ut ett o annat själva?! Men jag får väl göra det då, just nu är jag i botten!   Varför? ...

<3

Av Tizia - 9 september 2013 17:21


Tyson älskar sin Chiva <3                Stella & vovvarna <3     ...

<3

Av Tizia - 8 september 2013 15:43


Åh sötnosar, vad skulle ni göra utan varandra! <3        ...

:)

Av Tizia - 5 september 2012 21:26

<3

Av Tizia - 7 maj 2012 15:11


Vad skulle jag göra utan dig?! <3      

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards