Tizia

Direktlänk till inlägg 16 februari 2012

Nervös & Rädd!

Av Tizia - 16 februari 2012 21:24

Jobbat idag 10-17, skönt att få jobba lite mer nu.

Saknar dock Camilla nått så fruktansvärt, men bara 1 vecka tills hon kommer hem igen :)


Nu till något helt annat.

Jag är skitnervös!


Pappa ringde tidigare idag.

Han sa att Neurokirurgen från Lund hade ringt till deras hem-tele 3ggr idag när de jobbade.

Så jag fick numret och ska ringa dom imorn.


Tänk OM det handlar om min operation!!!

Om den ÄNTLIGEN ska bli av??!!

I ena sekunden är jag så lycklig, har trots allt väntat i 7 år på att få opereras.

Men samtidigt är jag rädd för biverkningarna.


Varför gör jag alltid så här?

Hoppar händelser i förväg och alltid befarar det värsta??

Jag vet ju inte ens om samtalet kommer att handla om operationen ändå så är jag nervös och skakig som ett asplöv!!!!


Nä, försöka sova och reda ut mina tankar...

//Tizia

 
 
Jonna

Jonna

21 februari 2012 12:14

Hejsan!
Min mamma (hea71.bloggplatsen.se) har skrivit till mig angående dig :)
Du har ett ryggmärgsbråck och ska göra en operation, och hon hade kommenterat ett inlägg " det blir operation " men tyvärr kan jag inte läsa det längre för det kräver lösenord. Därför kontaktar jag dig i detta inlägget istället :)
Som min mamma skrev så är jag själv född med ett ryggmärgsbråck.
har samma problem som dig + några till.
Skulle vara jättekul att bolla tankar med dig, bara höra av dig på min blogg eller mail. såg även att mamma har fel blogg på sin sida så skriver min rätta!

Blogg: http://jonnaericsson.webblogg.se/

Mail : gert.ericsson@hotmail.com

Ha det bra tjejen! :)

http://jonnaericsson.webblogg.se

Tizia

21 februari 2012 22:00

Åh vad glad jag blir över att du hörde av dig :) Hade tänkt skicka till dig idag men du hann före :)

Ja jag har ryggmärgsbråck och ska äntligen få operera bort min missbildning på ryggen.

Så jag är både nervös, rädd och överlycklig på samma gång.

Ja jag kände att jag ville låsa det inlägget men mitt lösen är: HySvbppdall.

Hur har du haft det i din barndom med sjukdomen?
Har du blivit mobbad/retad för sjukdomen?
Och kärlekar läste jag lite om i något inlägg du skrivit.
Hur har det varit med pojkvänner för dig?
Har du blivit opererad många ggr i ryggen? Tänker på att du skrivit ärr och sned rygg?
Hur fungerar din blåsa/tarmar?

Förlåt för alla frågor men jag är så lycklig över att ha hittat någon att prata med om detta som verkligen kan FÖRSTÅ mig :):) Hoppas vi hörs igen :)

Msn: puzz_bejb@hotmail.com
Kram
//Tizia

 
Ingen bild

Jonna

22 februari 2012 14:03

Åh vad kul att du har svarat :)
Ser även att du är på väg ner till Lund för operationen.
Förstår till 100000 % procent att du är jättenervös, rädd men samtidigt väldigt glad över att få göra det, överlycklig som du skrev! :)
Det förstår jag!

Jag tänkte svara på dina frågor i ett inlägg på min blogg. För jag har fler som även vill veta, så du kan gå in och läsa på
http://jonnaericsson.webblogg.se/ när du orkar och har tid.
Kommer skriva svar nu direkt.

Hoppas operationen går bra!
Hör av dig när du känner dig bättre.
Ha det bra tjejen :')

Tizia

26 februari 2012 15:01

Operationen gick bra har skrivit om allt i ett inlägg. Läste ditt inlägg där mina frågor var med och jag känner igen mig så mycket! Nu är jag äntligen hemma och ska ta det lugnt och få min rygg att läka. Men är väldigt glad över att ha hittat dig, känns skönt att ha någon att prata med som verkligen förstår! :) Kram

 
Ingen bild

Jonna

26 februari 2012 23:02

Vad bra att operationen gick bra och att du fick komma hem efter bara några dagar.
Vad är lösenordet till det inlägget? Skulle gärna vilja läsa :)

Har du fler frågor så är det bara att fråga :3
Skönt om dig! Kram :D

Tizia

26 februari 2012 23:10

HySvbppdall
Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tizia - 16 oktober 2013 21:42

Ska jag verkligen behöva förklara i detalj för varenda människa hur jag har det just nu?? O ni som tydligen ska vara mina nära vänner ni kan inte räkna ut ett o annat själva?! Men jag får väl göra det då, just nu är jag i botten!   Varför? ...

<3

Av Tizia - 9 september 2013 17:21


Tyson älskar sin Chiva <3                Stella & vovvarna <3     ...

<3

Av Tizia - 8 september 2013 15:43


Åh sötnosar, vad skulle ni göra utan varandra! <3        ...

:)

Av Tizia - 5 september 2012 21:26

<3

Av Tizia - 7 maj 2012 15:11


Vad skulle jag göra utan dig?! <3      

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards