Tizia

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Jävla skitdag!

Av Tizia - 7 december 2010 13:43

Ja den här dagen kan jag gott radera ur livet!!

Så jävla trött är jag på allt idag!


Har mensvärk till tusen o allt blir bara skit!

Ledig idag men har mycket annat jag borde göra istället för o sura o ha ont!!


Lägenheten behöver stor-städas!!

Tur att Johan jobbar så min ilska går ut över annat!! =)


Hepp hinka kaffe så kanske jag blir på bättre humör?

o sen STÄDA!!!!=)=)=) 


O i morgon ska jag åka tilll Karlshamn och träffa min mamma, syster och det nya tillskottet, Nellie =)


Puss o Kram

//Tizia

 

 
 
JustMie

JustMie

7 december 2010 16:56

Fin blogg! Hoppas att du gillar min :) läs gärna min blogg som handlar om allt i mitt liv.. Min kattunge, min musik och dans och så mycket mer!

Läs också min kattunges blogg ;D www.kattendino.bloggplatsen.se

http://www.JustMie.bloggplatsen.se

Tizia

7 december 2010 17:07

Tack så mycket, det värmer att höra :) Din blogg var jättefin :)

 
Fröken Svår

Fröken Svår

7 december 2010 21:31

Då tröstar vi oss med att morgondagen med största sannolikhet blir tusen gånger bättre! Skickar en empatikram!

http://biancalagerlof.bloggplatsen.se

Tizia

7 december 2010 21:37

Ja det hoppas jag med. Såna dagar när allt är skit är inget att ha :) Tack så mycket! :)

 
sanna

sanna

7 december 2010 22:23

ibland kommer dom där dagarna när man bara vill spy ut galla över världen, där allting går fel och allting känns skit, men det bästa med dom dagarna, är att man vet att det gör över, att man innerst inne vet att man har det rätt gött, men det är ändå skönt att kunna dö en smula av irritaion , för det betyder ändå att man har kapaciteten till att dåligt må, vilket innebär att man alltid har möjligheten till att kunna må så mycket bättre pch bara det kan göra en på mkt bättre humör:) :) kramar.

http://www.sannaengstrom.bloggagratis.se

Tizia

9 december 2010 09:51

Ja det sägs ju att man behöver dåliga dagar för att uppskatta de bra :) Men att ha mensvärk och bli en bitch inför sin omgivning, haha att mina vänner och pojkvän bara står ut! Tur att det "bara" är en gång i månaden! :)

 
Ingen bild

Axa

9 december 2010 13:04

Ååh vad kul :D har du blivit moster ?

Tizia

9 december 2010 17:59

Yes det har jag :) Hur är det med dig Hjärtat? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tizia - 16 oktober 2013 21:42

Ska jag verkligen behöva förklara i detalj för varenda människa hur jag har det just nu?? O ni som tydligen ska vara mina nära vänner ni kan inte räkna ut ett o annat själva?! Men jag får väl göra det då, just nu är jag i botten!   Varför? ...

<3

Av Tizia - 9 september 2013 17:21


Tyson älskar sin Chiva <3                Stella & vovvarna <3     ...

<3

Av Tizia - 8 september 2013 15:43


Åh sötnosar, vad skulle ni göra utan varandra! <3        ...

:)

Av Tizia - 5 september 2012 21:26

<3

Av Tizia - 7 maj 2012 15:11


Vad skulle jag göra utan dig?! <3      

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards