Tizia

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Tizia - 1 februari 2011 22:19

Var ledig idag :)

O då gör man allt jobb hemma istället :)


Tesse o Henke kom hit och bjöd på frallor i morse, god frukost blev det :)

Sen satt vi och pratade och spelade kort o sen åkte de iväg till sina praktiker.


O jag började med den oändliga tvätthögen..

Den växer fan mer o mer varje gång tycker jag :) !!


O så kom Johan nyss hem från utbildningen.

Tror det går bra för honom men han säger inte så mycket, får väl se hur det slutar imorn :)


Crepes med champinjonstuvning gjorde ja tills han kom hem :)

Förbannat goda blev de o jäkligt mättande också, jag var proppmätt efter 1 :):)


Crepes!

 

Ledig i morgon med, garderobs-rensning är det som gäller då :) !!

Nu blir det kaffe och tv-tittande en stund! :)


Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards