Tizia

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Tizia - 17 februari 2011 16:35

Ledig idag!

Håller på och tvättar och rensar ut min garderob, och nu menar jag verkligen rensar!!

Fyllt 1 sopsäck med kläder som jag aldrig använder men som bara ligger och tar massa plats.

Är inte färdig än på ett tag så det får bli Torsdagskvälls-nöjet :)

Hade behövt fler klädgalgar upptäckte jag så ska köpa det i morgon innan jag börjar jobba!

Men fint och mer plats ska det bli i garderoberna!


Lite irriterad är jag också!!

Ringde Ungdomsmottagningen i Måndags men ingen svarade.

Men i deras telefonsvar säger de "Lämna namn och telefonnummer så ringer vi upp dig samma dag eller senast dagen efter".

Ja idag är det Torsdag och inte fan har de ringt tillbaka utan jag fick ringa dom idag igen.

O upptaget är det ju också hela tiden men till slut kom jag fram.


Så jag sa vad jag heter och att jag ringt i veckan men att ingen ringt upp. Kärringens svar "Det var ju lustigt för vi är noga med att lyssna av telefonsvararen och ringa upp de personer som lämnat telefonnummer".

Aaa jävligt lustigt då!!

Men iaf..


Jag behöver nytt recept på mina p-pillerför jag har 2 jävla tabletter kvar.

O när jag talar om att jag vill ha det säger kärringen:

"De p-pillrerna är för tillfället slut i hela södra Sverige.

Jag hörde att de hade några askar kvar på apoteket i Rödeby men annars är de tyvärr slut hos leverantören och kommer inte in förräns i mitten av Mars igen"


Vaa faan????

Jaha o vad gör jag nu då???

Hon kunde skriva ut recept på annat piller om jag ville men det vill jag inte. Jag har ätit dessa pillrerna sen jag fyllde 16 och trivs som fan med dom!!!


Så jag ringde till apoteket i Rödeby men de var slut där med..

Till mitten av Mars..

Skitbra..

Så jag ser fram emot att ha värre mensvärk än vad jag har när jag går på piller.

O Johan, ska vi dela på sängarna tills dess??

Eller ska vi dela rum??

Avhållsamhet är mitt nuvarande p-piller - hejjja!!!


 


Nu ska jag fortsätta rensa bland kläderna och sura över detta!! :)

Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards