Tizia

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Tizia - 11 oktober 2010 21:50

Ja tanken idag var ju att jag skulle gå upp klockan 7 så att jag hann duscha och dammsuga lite i tv-rummet innan det skulle tapetseras.


Men nä så blev det inte.

Min mobil hade inte velat ladda inatt så den väckte mig inte klockan 7.


Utan jag vaknar halv 9 av att målaren ringer på dörren.

Lite lagom pinsamt!


Men sen tog det inte alls lång tid att göra sig i ordning, dricka en kopp kaffe o sen bege sig till jobbet =)


O ja nu ikväll när jag kom hem så hade de spacklat lite så får väl se hur det blir i morgon =)


Ja jag jobbade ju idag hela dagen =)

Så idag skulle vi ta ner alla våra jul-pallar och få upp de sakerna =)

Vissa jul-figurer vi har är ju riktigt gräsliga.

Men isbjörnarna är himla fina =)

O Camilla fick väl lite ångest över att packa upp julen redan men jag tycker alltid det är lite mysigt.

Älskar julen av många anledningar och folk blir ju faktiskt vänligare då =)


O nu har vi äntligen bestämt datum för vår Ullared-tripp!! =)

O stackars Camillas sambo Daniel ska få köra=)

Ska försöka få med mig Johan också men det lär inte bli lätt kan jag lova.

Han gillar inte Gekås.

Vilket jag aldrig lär begripa varför.

Massa kläder, hem-inredning o annat fint och att det är så billigt.

Men men det motsatta könet tänker väl inte så!! =)


Nu kommer snart Johan hem från jobbet <3

Så då blir det sängmys och ännu en Beck-film (han lär hata Beck efter detta maratonet)


Ledig i morgon men måste hitta på något att göra eller någonstans att åka.

För jag vill inte vara hemma när gubbarna tapetserar!


Puss o kram

//Tizia

 


  

Tidigare månad - Senare månad

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards