Tizia

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Tizia - 16 oktober 2010 16:58

Japp nyss kommit hem från jobbet, började vid 10 o slutade 4.

Har stått i kassan hela dagen idag.

Rätt märkligt det där.

Man kan stå där framme och bara ha några enstaka kunder och inte ha nånting att göra sen helt plötsligt kommer alla kunder samtidigt!

Men men, kul det också =)


Ikväll kommer min storebror Marcus hit =)=)

Hans flickvän ska ut med sina kompisar så han hade inget att göra så jag bjöd hit honom =)

O troligen hans golvmopp till hund, Totte också =)


Och så har han med sig en ny mobil till mig med som jag ska köpa.

Eftersom min har börjat leva sitt egna liv!

Den kan få för sig att starta om sig o hänga sig när den vill..

Alla mina telefoner går fan sönder, vad gör jag med dom??!!


Hoppas denna nya håller längre i alla fall =)

Har en rosa Sony Ericsson nu, en W595.

Och ska köpa en svart Sony Ericsson W995 =)

Mycket bättre kamera är det i den nya mobilen också =)


Så nu ska här lagas mat.

Har inte en aning om vad men har ju en del o välja på i frysen =)

Hoppas ni andra får en trevlig lördag =)


Puss o Kram

//Tizia

 

  

Tidigare månad - Senare månad

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards