Tizia

Alla inlägg under december 2010

=)

Av Tizia - 17 december 2010 19:00

=)

Av Tizia - 16 december 2010 19:45

=)

Av Tizia - 15 december 2010 19:45

Av Tizia - 14 december 2010 20:11

Vet inte vad det är med mig idag.

Men en skitbra dag och jag är väldigt glad.

Skönt att man har såna dagar också :)


Skulle varit ledig idag men chefen frågade om jag ville jobba.

Klart jag vill!

Så idag fortsatte jag med plocket jag höll på med igår.

O Mattias och Martin fixade fyrverkeri-hörnan.

Vi börjar ju sälja fyrverkerier på Lördag!!


Så nu känns det verkligen som att det snart är julafton och nyår :):):) 


O jag är fortfarande sugen på att tatuera mig igen, men vet inte vad..

Kanske ska önska mig pengar till det av pappa i julklapp?

Men tror inte han är intresserad av att bidra till sånt "klotter" som han säger :) Haha!


O jag o Johan tittade på filmen Shrek Forever After för inte så länge sedan.

O jag blev hetl kär i åsnans och drakens bebisar, så söta!! :)

Om jag tatuerar en sån, vill du bidra till den då pappa??? :)


Puss o Kram 

//Tizia

 


Av Tizia - 13 december 2010 20:00

Jobbat hela dagen 10 - 19.

Jag gillar Måndagar när man jobbar.

Då har jag tid för allt som inte jag hinner med annars.


Fyllt på mycket idag och fick pall-platser lediga, det gillas = :)


Har inte så mycket att säga idag.

Jag är dödstrött..


Nu blir det film och sen sova.


Knight and day, har hört att den ska vara bra? :)

Godnatt o sov gott :)


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 12 december 2010 20:00

Så skönt med Söndag :)

Jobbat idag 11-16.

Väldigt lugnt på jobbet och inte så mycket att göra.

Men det gick det med :)


Efter jobbet så åkte vi och fridlevstadborna hem till oss :)

Tesse gjorde pizza, så good blev den :)


O Jennie provade sina Lucia-saker hon ska ha i morgon.

Så fin blev hon, världens sötaste Lucia :)


Och jag o Tesse spelade Bingolotto men vi vann inte ett skit :/

Nästa gång tycker jag du kan låta mig vinna 1 miljon Lotta Engberg? :)


Nu blir det film och mys med mitt hjärta.

Jobb i morgon 10 -19 :)


Hoppas ni har haft en trevlig helg :)


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 11 december 2010 21:21

Lördag:)

Jobbat idag 10-16.

Lite jobbigt var det att stiga upp i morse men jag kom ju i tid i alla fall :)

Ganska lugnt på jobbet idag, blir nog mer att göra nästa vecka :)


Är fortfarande hos familjen i Fridlevstad :)

Vi skulle vara här i helgen så det blev att vi sov här med :)


Jag köpte en överraskning till Jennie från jobbet idag.

Ett jul-keramikset.

Med gips-figurer och färg och penslar.  


Jag och Tesse var lite mer noga med våra figurer än Jennie.

Tesse och jag gjorde 2 var.

Jennie gjorde 11!!!

Men det var bara för att hon älskade att måla sa hon!

Söta unge!

Kul att man kan glädja henne lite i alla fall:)

Så nu har vi varit sysselsatta ett tag:)


Johan o Henke är iväg och byter bil.

Men de kommer nog snart o Tesse tyckte att vi skulle spela ett brädspel

"Så det kan låta" :)

Haha då kan pojkarna glömma att spela Ps3 :):)




                       Jennie :)                             Keramikset :)    

    

                                    


                  Jennies figurer :)                     Tesses figurer :)


                                    


O mina figurer :)

  


Hoppas ni har haft en trevlig Lördag! :)


Puss o Kram 

//Tizia


Av Tizia - 10 december 2010 22:53

O så var det Fredag igen :)

Jobbat lite idag 7-13.

Utan att försova mig, wiiie :)


Är i Fridlevstad ikväll hos Tesse o Henke :)

O vi har nyss tittat på Idol.


Mitt hjärta slår extra hårt för Jay!

Sveriges nya stjärna!

Så underbart fint sjunger han!

O jag kommer nynna på den nya låten Dreaming people :)

Jay är bäst!!! :):):)


Hoppas ni andra har haft en underbar Fredag :):):)




Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards