Tizia

Alla inlägg under december 2010

Av Tizia - 9 december 2010 23:32

Känn dig inte tvingad Johan.

Men denna önskar jag mig i julklapp! :)

Så jävla fin!!

Så älskling, du ville veta vad jag önskade mig! :)

Snääälla, kan du köpa den till mig? :)


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 9 december 2010 10:01

Nått så fruktansvärt!

Kanske för att jag redan är på min tredje kopp kaffe  


Gick upp halv åtta och slängde i 2 maskiner tvätt.

Så jag ska tvätta lite fram till 1-tiden.

Sen börjar jag jobba klockan 2 =)


O så har jag blivit så fruktansvärt sugen på att tatuera mig igen!!

Antingen en text skriven i nacken eller blommor på vaden..

Men med tanke på hur lång tid det tog för mig att göra min första så får detta nog med vänta =)

Men fler ska jag ha!! :)


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 8 december 2010 09:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tizia - 7 december 2010 13:43

Ja den här dagen kan jag gott radera ur livet!!

Så jävla trött är jag på allt idag!


Har mensvärk till tusen o allt blir bara skit!

Ledig idag men har mycket annat jag borde göra istället för o sura o ha ont!!


Lägenheten behöver stor-städas!!

Tur att Johan jobbar så min ilska går ut över annat!! =)


Hepp hinka kaffe så kanske jag blir på bättre humör?

o sen STÄDA!!!!=)=)=) 


O i morgon ska jag åka tilll Karlshamn och träffa min mamma, syster och det nya tillskottet, Nellie =)


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 6 december 2010 13:30

O jag har jobbat hela dagen 10-19 idag.

Måndag, min enda dag som jag jobbar hela dagen o då gör jag det med glädje!

Kan inte påstå att det har hänt så mycket på jobbet idag.

Har mest fyllt på varor och snyggat till på min avdelning.


O försökt få ut allt vatten/slask som det blir i ingången nu..

Väldigt drygt, men livrädd att folk ska halka där! =/


O jobbat med Glans idag!

Ida, du är en stjärna!

Vad skulle jag göra utan dig? =)

 

Nu blir det mys med mitt hjärta och titta på Pensionärsjävlar! =)


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 5 december 2010 13:30

Japp det har jag! =)

Har umgåtts med Marcus och Emelie idag =)

O Marcus var så snäll och körde mig så jag kunde storhandla lite idag.


Han är guld värd i mina ögon <3

Sen åkte vi hem till våra kära föräldrar på kvällen och spelade Bingolotto.

O Marcus blev nog lite kinkig för att jag vann 100:-! =)

O kallade mig för jävla turkärring!

Haha han kan komma tillbaks o säga sånt när det är större summor =) 


Men tack för allt körande idag Marcus, du är världens bästa bror! <3

 

Puss o kram

//Tizia

Av Tizia - 4 december 2010 13:15

Ja jag hade en helt underbar Lördag!

Blev hämtad av Tesse, Henke o Jennie =)

O vi åkte till Kallinge till Kim, Johanna o Rasmus! =)

Så mysigt var det att gosa bebis! =)


Sen satt vi och pratade och spelade wii hela kvällen.

O jag blev helt såld och vill ha ett eget wii =)

Dyrt Dyrt!! =)


O Jennie var med så länge hon orkade men sen somnade hon på en bäddmadrass på golvet!

Lilla snuttan som inte är så liten längre <3

 


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 3 december 2010 20:44

Idag fyller min vän Sara 22 år.

Stort grattis på födelsedagen till henne!!!

Sara:

Jag vet att vi inte ses allt för ofta.

Båda har ju så mycket annat att tänka på.

Men jag saknar dig vännen.

Du är en sån vän som alltid kommer finnas där, vad det än gälller!

Hoppas att din födelsedag belv kanon-bra gumman!!!


Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards