Tizia

Alla inlägg under februari 2011

Av Tizia - 12 februari 2011 22:00

Lördag!

Vaknade och drack kaffe med mitt <3 !

Han har blivit förkyld och har feber, wiiie,

(Fattas bara att han smittar mig också!)

Beställde lite nya kläder på Internet också,

(tycker faktiskt att jag är värd det) så längtar tills de kommer på posten!!


Sen åkte vi in till stan en runda.

Gick i lite affärer o så hämtade jag ut mitt paket med mina jeansleggings i, så tjusiga! :)


Sen var det dags att göra sig i ordning och umgås med de på jobbet!

Vi åkte ner till Gocart hallen i Kallinge!

Jag körde dock inte (tycker det verkar läskigt) men stod och tog lite kort och filmade lite :)

De topp 3 rallyförarna!


Rallybruden!




Sen åkte vi in till stan och åt mat på Stas n Stripes!

Beställde kycklingfile, pommes och bea-sås!

Riktigt gott kan jag lova!

Sen träffade jag Johans syster ute och umgicks lite med henne, trevligt :)

Var väl hemma runt 2 tiden så det var ju inte så farligt!

O det tog inte många minuter innan jag somnade kan jag lova!


Mycket nöjd med Lördagen!


Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 11 februari 2011 21:30

Jobbat 13 - 19 idag :)

O träffade Glans också, var ett tag sen vi jobbade samtidigt o det kommer jag sakna!

Hon är så go hon!


O inte känns det som att det är Fredag heller, har inte fått den där helg-känslan ännnu.

Men den kommer nog för i morgon ska jag äta ute med jobbet!!

Wiie!


Nu ska jag lägga mig och titta på film, PUSS blir det ikväll :)


 


Puss o Kram

//Tizia

!!!

Av Tizia - 10 februari 2011 23:45

Mina bästa vänner idag! :)



Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 9 februari 2011 21:30

Nu är golvsliparen färdig med slipandet och lackandet av mitt golv :)

Så tjusigt blev det och inga svarta fläckar längre som det var innan :)


Så nu kan vi börja bära in möblerna på lördag/söndag igen!

Ska bli skönt och slippa ha det så trångt med sofforna uppställda..

Kommer fan kanppt in i kök och garderoberna, men det är det värt!


Börjat med en ny frukost också!

Kellogs Raspberry med banan och mjölk till - så gott!!!


Frukost :)




Golvet :)

 

Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 8 februari 2011 13:15

Av Tizia - 7 februari 2011 13:30

Av Tizia - 7 februari 2011 13:00

Jobbat 10 - 19 idag :)

Gick väldigt bra, fixade på min hushålls-avdelning och snyggade till lite där! :)

O sen att världens bästa Camilla är där gör ju jobbet lite roligare! :)


Sen när jag kom hem så hade Johan och Micke flyttat ut alla möblerna från tv-rummet....

Ska ju få golvet slipat och lackat i morgon, så nu ser lägenheten ut som hejsan hoppsan..

Men det blir väl fint när det är klart! :)


Film och sova nu - Mean Girls ska jag se, var ett tag sen jag såg den sist! :)


Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 6 februari 2011 13:00

Jobbat idag 11-16 :)

Efter det så hämtade Henke, Johan och Jennie mig o vi åkte till Maxi.

Har fått dille på att köpa en massa leggings!

Men det är ju så jävla bra att ha ett gäng sen till våren/sommaren!

Så nu har jag köpt en hel del svarta och några jeansleggings, gilla!! :)


Spelade Bingolotto med Tesse ikväll.

Hon vann 100:- och skrek BINGO!!

Kul att hon alltid blir så glad när hon vinner :)

Sen tog hon en av mina lotter för o kolla att hon verkligen hade vunnit.

Sen när hon bläddrar i den säger hon "Men du har ju också bingo?"

Ja jag vann med 100:- men orkade inte lägga av ett glädjeskrik för det!

Haha!

Film och sova nu!


Puss o Kram

//Tizia

 

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards