Tizia

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Tizia - 8 november 2010 20:15

OM DIG

Namn - Patricia
Bor - Galgamarken
Syskon - Sara, Anna, Simon, Marcus, Anette, Annika.
Född - 1989
Ögonfärg - Brun
Längd - 170cm
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Fisk
Hårfärg - Brun
 
DAGENS

Låt - This Afternoon med Nickelback
Saknad - Ingen aning?
Kläder - Byxor och tröja
Underkläder - Bh o trosor
Mat - Inte ätit ännu
Köp - Julpapper o kaffe =)
Göra sen - Äta o titta på Lyxfällan
Godis - Inget idag
Pinsammheter - Ingen heller idag, tur det =)
Roligaste - Alla på jobbet
 
SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Det händer inte ofta.
Tycker du om godis - Ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - Hmm Lördag?
Äter du oftast nyttig mat - Njae
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
Du ger mycket komplimanger till andra - Försöker iaf
Är du nöjd med ditt förnamn - Nej
Du tycker att du själv är smart - Nej
Vad är det sämsta hos dig - Mitt humör kan vända på en femöring
Vad är det bästa hos dig - Ingen aning. Snäll antar jag
Har du bra självförtroende - Nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Har inte räknat
Du tycker om att umgås med tjejer - Självklart
Känner du dina grannar - Njae men hälsar iaf
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Svart
Gillar du skolan - Nu saknar jag den ibland
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Nej
Sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning
Har du några tatueringar - 1
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - 1 gång på morgonen iaf
Tycker du om djur - Ja
 
BRUKAR DU...

Sova - Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Klä dig i svart - Ja
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - Ja
Gå i skolan - Nej
Gå i kyrkan - Nej
Vilja dö - Nej
 
 
HAR DU...

 
För många vänner - Kan man ha det?
Förföjelsemani - Nej
Någon annan psykisk sjukdom? - Nej
Skadat någon? - Det hoppas jag inte?
Färgat håret - Nej
Några piercnings - 1
Några tatueringar - 1
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Ja
 
ÄR DU...

 
Snäll - Ja
Snygg - Nej
Söt - Nej
Kort - Nej
Klantig - Jadå

 

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards