Tizia

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Tizia - 18 november 2010 16:28

Japp, har en maskin kvar att tvätta, skönt =)

Sen ska det bara torka också =)


Johan o Henke är iväg och byter däck.

Jag o Tesse o Jennie ska strax gå ner o hämta pizza =)


Sen blir det o titta på lyxfällan ikväll =)


Johan tyckte jag skulle lägga upp denna musikvideon, han tyckte den stämde in på oss??

Jaja, fin är den iaf =)


Puss o Kram

//Tizia


Av Tizia - 18 november 2010 10:36

Ja jag är ledig idag.

Har många lediga dagar nu för tiden när jag fått mindre timmar på jobbet.

Skönt men jag vet inte vad jag ska göra av min tid på?

Jag tvättar o bakar som en tok hela tiden men vore kul o göra något annat också =)


Ska ringa A-kassan snart o höra mig för om deras villkor och vad dom tycker jag ska göra.

Hjärtat fick ju besked att de ska skära ner på hans avdelning så 4 personer ska avskedas.

O jag ber till gudarna att han inte är en av dom.

För då blir det tajt med min nya lön kan jag lova!


Idag är Henke hos mig.

Han hade inget attt göra fram till han skulle börja så han kom hit =)


O jag måste gå ner och köpa mer kaffe så jag vaknar till liv =)

Sen blir det tvätt-stugan (för ovanlighetens skull)


Ska också börja ta mig tid att skriva om det i mitt liv som jag har hållt för mig själv i många år.

Fast i låsta inlägg.


Ja jag är feg men det känns bäst så.

Hela världen behöver inte veta allt.


Hepp, kaffe-abstinensen börjar ta vid! =)


Puss o Kram

//Tizia

 

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards