Tizia

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Tizia - 19 november 2010 10:41

Godmorgon!

Druckit mitt kaffe, käkat frukost och ringt till A-kassan.

Fast jag kunde ju lika gärna ringt till min pappa.


Han hade kunnat ge mig lika lama svar som jag fick från den handledaren på A-kassan, samtalet hade varit gratis och jag hade sluppit att sitta i !!


Tycker inte jag blev hjälpt mycket alls med dom svaren jag fick.

Men det är väl så dom jobbar för lönen??

Så ja det jag kom fram till är väl att jag inte ska stämpla nu.

Att jag då förlorar månader om jag sen skulle bli helt arbetslös.


Ska det vara så svårt att säga det??

Nej vi börjar blanda in för mig helt obegripliga ord och sammanhang istället. Ja A-kassan ligger mig inte varmt om hjärtat just nu.


Men om jag inte stämplar nu kommer jag nog bli gnällig senare om jag verkligen hade behövt dom pengarna då!!!

Bara hoppas Johan får behålla jobbet så jag slipper gnälla och ni slipper höra om det!!   


Ska strax iväg och jobba.

Hoppas jag blir på bättre humör bland människorna på jobbet!


Puss o Kram

//Tizia

 


  

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards