Tizia

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Tizia - 22 november 2010 19:35

Mmm Johan fick veta att han kommer få sparken från sitt jobb i December.

O det passar ju jättebra nu när jag har mindre timmar och inte får ut så mycket.. 

Men förhoppningsvis så kanske Uniflex hjälper honom att hitta ett annat jobb samtidigt som han får söka själv.

Men det är ju så lätt att få jobb i denna staden... =/ 


Så ja..

Det blir några spännande månader vi har framför oss..

Tur att jag har världens bästa pappa som jag får låna pengar utav.

Inget jag vill göra, men skönt att veta att den tryggheten finns! =)


Försov mig gjorde jag i morse!

Skulle gått upp 07.30 men reagerade inte förrän vid 09.00 Panik!! 

Men jag hann jävla sminka mig o göra mig färdig så jag var på jobbet 09.30 som jag ska vara!! Skitbra!! =) 


Ändrat om min städ-avdelning så nu får allt plats och det ser trevligare ut =) O Magnus  frågade om jag gjorde något speciellt i morgon eller om jag ville jobba.

Självklart så vill jag jobba.

Trodde han något annat?  =)


Hepp kom nyss hem så nu ska jag dricka kaffe och fundera på detta med jobb och allt kring det.


O så är det ju Pensionärsjävlar idag med, så bra är dom!! =)


Sen kommer Johan hem vid 22.15

O då blir det film och sen sova!! =)


Puss o Kram

//Tizia

 

        

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards