Tizia

Alla inlägg under november 2010

Av Tizia - 7 november 2010 21:05

Ja jag har inte haft ett skit att göra dag.

Johan är iväg och jobbar.


Så jag har varit iväg och handlat lite mat och så.

Sen kände jag mig tvungen att röjja upp i lägenheten lite.

Så jag diskade, städade, dammsög, torkade golven och plockade.


Så nu kan man kliva in i min lägenhet igen utan att behöva vända i dörren =) Haha.


Hunnit med många koppar kaffe idag också =)

Denna ljuvliga dryck, aldrig att jag slutar dricka den =)


Ikväll blir det serien Tusenbröder när hjärtat kommer hem.

Jag är svag för svenska serier, men de är ju så bra!


O i morgon jobba 10 - 19, wiiee =) =)


Puss o Kram

//Tizia

   

Av Tizia - 6 november 2010 20:45

Ja jag o Camilla skulle ju till Ullared.

Så i morse steg jag upp klockan 03.00

Kan ju lova att ögonen stod i kors vid den tiden =)


Så jag satte på kaffet och packade ner min kudde, en tröja, vatten och äpplen i en påse.

När kaffet var färdigt hällde jag över det i min termos-mugg och ställde den i påsen.

När jag skulle gå ut sen så var det blött i påsen, på stolen och hela golvet var täckt av kaffe.

Ja då hade jag inte stängt igen pipen på muggen.. !!


Så morgonen kunde ju börjat bättre..

O när jag satte mig i bilen var det ju tur att det var fler än jag som va lite trötta fortfarande.


Hade ju tänkt att jag skulle sova i bilen.

Men jag o Camilla pratade typ hela resan upp istället =)

O hennes sambo hörde nog bara meningen en enda gång

"Daniel är vi inte framme snart?" =)


Ja vi kom fram till slut.

Ingen kö alls in men väldigt mycket folk som handlade..

Hittade lite kläder till mig och lite byxor till Johan.

O vääldigt många julklappar fick jag ihop=)=)

Så jag var väldigt nöjd med resan och handlandet.


Var väldigt trött sen på kvällen när jag var hemma, men satte mig ändå o slog in alla klapparna.

Så skönt o ha det färdigt! =)


Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på att Johan ska komma hgem <3 Puss o Kram

//Tizia


 

=)

Av Tizia - 5 november 2010 21:15

Av Tizia - 4 november 2010 21:00

Av Tizia - 3 november 2010 21:38

Fick sovmorgon idag, började inte jobba förrän vid två, himla skönt =)

Så många koppar kaffe hann jag dricka =)

Henke var här en stund i förmiddags, o han hade med sig färska frallor också, det gillades =)


Har inte så mycket på hjärtat idag.

Malin ska förhoppningsvis fixa till min risbuske till hår i morgon =)

Hon är ju så bra på det med hår så jag tror det blir kalas-fnt!!! =) 


O så på lördag åker jag och Camilla till Ullared, ska bli så sjukt kul eftersom hon aldrig har varit där.

Försöka köpa så mycket julklappar som möjligt med då =)


Måste få med en bild i inlägget på mina jul-ljus som jag köpte på Citygross, tyckte dom va väldigt fina =)


Nu blir det film med mitt hjärta sen sova.

Puss o Kram

//Tizia

 

Av Tizia - 2 november 2010 21:30

Av Tizia - 1 november 2010 21:30

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards