Tizia

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Tizia - 4 januari 2011 20:15

ÅRET

Hur har året nolltio varit för dig? - Mycket bra :)

Bättre än förra året? - Ja absolut!

Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? - Att jag & Johan flyttade ihop <3

Har du flyttat under år nolltio? - Ja i april.

Har du hittat en ny låt som du älskar? - Massor :)

Isåfall vilken? - Det är många men Rihanna - Love the way you lie är ju en favorit! :)

Har du kysst en främling? - Nej


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nolltio? - Den håller i sig <3
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej


SORG&HÄMND
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Inte vad jag vet!
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - Nej


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? - Hemligt!
Har du skämt ut dig? - Med all säkerhet, ja!
Har du varit ute en hel natt? - Minns inte om jag varit det
Har du blivit tagen av polisen? - Nope
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Nej


SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Gick på Af Chapman
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Har säkert hänt
Hatar du någon på din skola? - Ogillade väl någon
Har du gjort något framsteg? - Tog ju studenten 2008...
Haft alla rätt på ett prov? - Ja


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Det hoppas jag inte
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Nej
Har du många killkompisar? - Nja de är få

Puss o Kram

//Tizia

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards