Tizia

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Tizia - 16 januari 2011 23:43

Nu är jag o mitt hjärta hemma från bion - Änglagård tredje gången gillt!

O jag tyckte den var skitbra!

Absolut inte som 1:an men den var helt klart sevärd.

O alla skådespelare som är med i filmen - det märks att tiden går!

Många av dom har man ju sett i filmer när man växte upp så det är svårt att inse att de också blir äldre??!!


Som Sven Wolter - minns ju hur han såg ut i den gamla serien Raskens då han säkert hade sina glansdagar.

Och nu är han så grå/vithårig och ser så gammal ut i både kroppen och i ögonen.

Ja de har ju varit med om en del de där, men så himla fina är dom ändå!

 

 


 


 


Sen har jag skaffat en ny blogg också...

Ovanligt?!

Har ju varit på både blogger, soclog, blogspot o så nu här.

Denna sidan gillar jag bäst hitills men min nya skapade jag bara för att jag ville testa något nytt :)

Men den lär nog också få hänga med ett tag till!!

Att blogga tycker jag är skitbra!

Jag får ur mig så mycket saker som jag känner och tänker på men som är så svårt att prata om i det verkliga livet!

O så skönt att få ut alla känslor genom att skriva ner dom.

Så bloggandet lär jag inte sluta med än på ett tag :):)

Kika in o ta er en titt:):)

Tizias


Nu blir det en film och sen sova, Förortsungar blir det ikväll :)

Jobba i morgon 10 - 19 :)


Godnatt o sov Gott :)

Puss o Kram

//Tizia

Av Tizia - 16 januari 2011 13:24

Trött är jag :)

Men vad trevligt jag hade igår :)

Min bror och hans flickvän kom hit så vi åkte in till stan och beställde kinamat - så jäääävla gott :)


Sen åkte vi hem och åt och drack kaffe o bara gottade oss.

O då kom Tesse, Henke o Jennie också.

Pojkarna spelade ps3 o jag o Tesse pratade skit o spelade Yatzy :)


Jennie slocknade i min säng runt tio tiden och det tog inte 2 minuter för henne o somna heller :)

Tror vi satt uppe o spelade till 12 tiden, var rätt trött då kan jag lova.


Men när de åkt kunde jag ändå inte somna.

Hamnade framför bloggen o alla andra sidor jag använder.

Sen satte jag på en film runt 3 tiden.

Svanprinsessan - Ja jag älskar barnfilmer och det var länge sen jag såg den! :)

Så idag vaknade jag vid halv 12..

Liite sent kanske :)


O nu dricker jag mitt ljuvliga kaffe o ska börja göra mig i o   rdning.

Idag blir det mys med Lina o våra pojkar med god mat och bio <3

Blir Änglagård - tredje gången gillt som jag tjatat ett tag om att få se :):)


Hoppas ni andra får en mysig söndag!


Puss o Kram

//Tizia


Gammal bild - men jag gillar den! :)

 

Av Tizia - 16 januari 2011 00:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards