Tizia

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Tizia - 23 januari 2011 21:45

Mmm mycket roligt att vara sjuk!

Kände av det i Fredags kväll att jag inte mådde riktigt bra.

O mycket riktigt, när jag vaknade igår hade jag lite feber, igentäppt näsa o ont i halsen.. Wiiiie

O när jag väl blir sjuk, då blir jag ta mig fan rikitigt sjuk också..

Så jag ringde Ida på morgonen och frågade om hon ville jobba åt mig, vilket hon gjorde!

Tack ännu en gång Ida, du är guld värd!


O det kändes ju med surt att inte kunna jobba när jag skulle gjort det..

O på en lördag med när det är OB tillägg också..

Lite irriterad var jag på mig själv faktiskt..

Men å andra sidan är de gånger jag varit borta från jobb på grund av att jag varit sjuk under de här 2 åren väldigt lätträknade! :)


Så jag låg hemma i sängen hela dagen igår och gjorde inte allt för många knop..

Var väl uppe när jag skulle på toa o snyta mig under dagen men det var väl allt..

O Johan var så snäll och frågade hela tiden om han skulle göra något eller om jag ville ha något han skulle hämta åt mig :)

Min fina Johan <3

Så det blev en hel del filmer igår, tråkigt men vad gör man inte!


Idag gav jag mig fan på att jag skjulle kunna jobba!

Så ja med hjälp av mina nya bästisar på bilden under så gick denna dagen kalasbra!!


Hoppas förkylningen släpper snart!

O hoppas ni hade en trevligare helg än vad jag hade!


Puss oKram

//Tizia

 

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards