Tizia

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Tizia - 30 januari 2011 21:51

Ja lite irriterad är jag!

Johan har ju pratat länge om att han vill köpa en ny egen dator.

Och nu i det senaste reklambladet från Expert så hade de en Compaq för 2999:-.

Skitbra tänkte jag, en hyffsat bra dator som inte kostar allt för mycket.

Så jag går in på deras hemsida och kollar och ser att den är slut i Karlskrona men att lagerstatusen inte alltid stämmer utan de rekomenderade att man skulle ringa sitt varuhus.

Så jag ringer några gånger innan någon svarar och då frågar jag om de har den datorn hemma.

Han svarar "Jag kan inte se det nu för vi har stängt idag på grund av inventering men om du återkommer i morgon så kan vi hjälpa dig då"


Stängt.

Söndag efter löning!

Hur smart är det?

De lär ju kunnat tjäna några tusenlappar idag annars men icke!


Så vi åkte ut till Elgiganten istället!

O Johan hittade en annan Compaq där som inte var så farligt dyr den heller så nu är han nöjd!! :)


Spelat Bingolotto med Tesse ikväll, vann inte ett skit..

Tycker den där Lotta Engberg  kan ge mig 1 miljon eller 2.. :)

Hade inte varit fel :)


Hepp, film och sen sova!

Jobb i morgon 10 - 19 :)


Puss o Kram

//Tizia

 

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards