Tizia

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Tizia - 29 januari 2011 21:45

Äntligen :)

Skönt med sovmorgon och bara ta det lugnt ibland, det gillas :)

Lena ringde innan, hon och Pappa skulle in o handla på Maxi och undrade om de skulle komma och lämna mina skor :)

Glömde dom hemma när vi var där sist, mina sköna gympadojjor :)


Slutade med att vi åkte med dom till Maxi istället :)

O denna tiden i månaden, precis efter löning, den gillar jag! :)

Nu klagar jag för att vi har för mycket mat i kyl/frys! Haha!!


Sen åkte vi hem till familjen Fridlevstad på kvällen.

Satt och kollade på Fångarna på fortet, spelade kort och pratade om allt möjligt :)


Jennie kom och frågade om jag ville kolla på film med henne när hon skulle sova.

Så hon valde Pocahontas! :)

Några år sen jag såg den sist men Disney tröttnar jag nog aldrig på! :)

O Miko är helt klart den bästa i filmen! :)


Nu blir det film och sen sova!

Hoppas ni också har haft en trevlig Lördag! :)


Puss o Kram

//Tizia

 

♥Om Tizia


Kär var det sista jag ville bli!

♥Undrar du något?

28 besvarade frågor

♥Vill du lämna ett spår?

♥Mitt kaos

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Underbara bloggar

♥Mitt senaste inlägg

♥Mina fina besökare

♥Sök & finn

♥Då-tid


Ovido - Quiz & Flashcards